Főmenü Termékeink
Kérdezz-felelünk

Kedves Rita!Egymás után szedtem fel antibiotikumotAzota hasi fájásaim vannak ennek már harmadik hónapja,Voltam gasztroenterológiai szakrendelés én vér ,vizelet ,hasi ultrahang rendben,Azt mondta a doki hogy valószínűleg bélflóra egyensúlyának felborulása okozza vagy bélhurut szedjük probiotikumok át ennek már három hónapjaFogytam is egy kicsit,Azóta szedtem linex,normaflort,lacto Steven,bio cukrot.Talán egy kicsi javulás van,már nem annyira lepedékes a nyelvem,Kérdezném te mit ajánlanál.Köszönöm

2019-07-29
Somogyi Rita válasza:

Kedves István!

Panaszaidat akár a bélflóra egyensúlyának eltolódása okozza, akár bélhurut, az eljárás ugyanaz: támogasd meg bélflórád egyensúlyát, vegyél magadhoz természetes gyulladáscsökkentő tápanyagokat és sok rostot.

Indítsd a reggelt a Ferzym® bélflóra ampullávalezzel a 2 világszabadalommal is védett szinbiotikummal. 7 milliárd élő probiotikum található benne, prebiotikus rosttal, ami sokasítja/kolonizálja a hasznos bélbaktériumaid számát.

Fogyassz EPA és DHA Omega3 zsírsavakat, melyek csökkentik a belek érzékenységét, az esetleges gyulladásokat, és az idegrendszert is megolajozzák. – sokszor a mindennapi stressz ellensúlyozásának hiánya a kiváltó ok, és ez komoly emésztőrendszeri tüneteket képes produkálni.

Fontosak az életmódbeli változtatások is, hiszen a bélhurutot is rendszerint a helytelen étrend okozza. Vizsgáld felül étkezési szokásaidat, és emeld meg a rostbevitelt. Ezt könnyedén megteheted például úgy, hogy a reggelidet psylliummal  egészíted ki. Kanalazz alfa-linolénsavban, egy többszörösen telítetlen zsírsavban gazdag lenmagolajat, hogy javítsd emésztőrendszered egészségét.

Mielőbbi jobbulást kívánok!
Üdvözlettel:
Somogyi Rita