3 stresszkezelési technika

Melyet bármilyen körülmények között alkalmazhatunk

stresszoldas-stresszkezelesi-technikak.jpg

Stresszoldás természetesen!

A stressz valójában a szervezet természetes védekezőmechanizmusa, amely segít elkerülni a veszélyt, de ha túl sokáig fennáll, akkor komoly egészségkárosító hatása van.

Éppen ezért fontos, hogy a minket érő stresszt csökkentsük, vagy ellensúlyozzuk, tudatosan is. Ehhez most három olyan stresszkezelési technikát mutatok, amelyet bármilyen helyzetben segítségül hívhatsz.

1, Tudatos légzés

Ugyanis a stresszhelyzetekre adott ösztönös reakció, hogy felgyorsul, felületessé válik a légzésünk. Ilyenkor sokat segíthet, ha tudatosan mély levegőket veszünk, koncentrálunk a be-és kilégzés folyamatára, közben pedig valamilyen kellemes képet idézünk fel.

2, Önismeret, önkontroll

Nézzünk szembe a stresszel! Találjuk ki, hogy mi okozza a szorongást, de ne bújjunk el előle. Számomra bevált az a módszer, hogy stresszes helyzetekben végiggondolom, hogy mi a legrosszabb, ami történhet. Ha arra is van megoldásom, akkor pedig nincs mitől félnem.

3, Segíthet a zene!

Ma már számtalan relaxációs zene van feltöltve videómegosztó oldalakra. Ezeket nyugodtan hallgathatjuk akár vezetés, utazás közben, este lefekvés előtt, de ha a munkahelyünkön lehet zenét hallgatni, akkor ott is megteremthetjük a magunk nyugalomszigetét.

+2 tipp, amit tegyél meg a mentális egészségedért!

stressz-reggeli-torna-yoga.jpg

Reggeli testmozgás

Tudom, hogy nem egyszerű reggel korán felkelni, de ez az apró kellemetlenség eltörpül a pozitív hatások mellett. Ugyanis a reggel elvégzett tornagyakorlatok vagy a futás, séta növelik a szervezetben az endorfin hormonok arányát, csökkentik a stresszt, és egész napra elegendő boldogságérzettel töltenek fel.

Rendszerezés kívül-belül

Ha rendszert viszünk az életünkbe, magunk körül pedig rendet teremtünk, ezáltal lényegesen csökkenthetjük a stresszt.

Ha plusz segítségre van szükséged,
válaszd az adaptogén gyógynövényeket!

A Stress®  Control kapszula hatóanyagai ott hatnak, ahol szükség van rájuk, az alulműködő szerveket serkentik, a túlműködőeket visszafogják, ezáltal kiegyensúlyozzák a szervezet működését.  Nagy előnye ezeknek a kivonatoknak, hogy nem szedálnak le és nem álmosítanak.

 Kontroll alatt a stressz! Idegesség, kimerültség, depresszió, fejfájás.