Főmenü Termékeink
Termékek

Melatonin Pura RETARD – folyamatos felszívódású, tiszta, vegán melatonin tabletta 90 db

Cikkszám: 8008843128402
Melatonin Pura RETARD – folyamatos felszívódású, tiszta, vegán melatonin tabletta 90 db
Akció
Melatonin Pura RETARD – folyamatos felszívódású, tiszta, vegán melatonin tabletta 90 db Akció
Bővebben a termékről

Vegán Melatonin - retard tabletta

A melatonin természetes vegyülete testünknek, a borsónyi méretű tobozmirigy választja ki az agyunkban. Segíti a mélyebb és pihentetőbb alvást, csökkenti az időeltolódás (jet lag) okozta fáradtságérzetet, befolyással van az immunrendszerre, más hormonok aktívitására, kapcsolatban áll az elhízással és a korai öregedéssel. Ez a nyújtott felszívódású tabletta egyenletesen és hosszan fenntartja a melatonin szintet.

Vegán Melatonin retard tabletta a pihentető alváshoz

A melatonin többféle hatása a testünkben

Melatonin és alvás

A melatonin pihentető mély alvást, friss ébredést és aktív, fáradtság nélküli nappalokat biztosít, hiszen szabályzója a cirkadián ritmusnak. A retard melatonin, tiszta és természetes melatonint kínál, egyenletes és lassú felszívódással az éjszaka során. Gyors elalvást biztosít és az alvás alatt hosszan fenntartja a melatonin szintet a nyugodt, zavartalan pihenés érdekében.

Melatonin és öregedés

A legújabb tudományos kutatások bizonyítják, hogy a melatonin mindemelett erős antioxidáns, ami lassítja az öregedéssel járó folyamatokat a bőrtől kezdve az agyi funkciókig. Ez részben azzal magyarázható, hogy a melatonin lassítja a tobozmirigy öregedését, ami csökkenti az egész test öregedési folyamatát, másrészt erőteljes gyulladáscsökkentő és antioxidáns, ami lehetővé teszi a sejtkárosodások csökkenését.

Melatonin és immunrendszer 

Fontos, hogy a melatonin természetes immunmodulátor, ami bizonyítottan lassítja a Covid-19 által előidézett citokinviharokat, csökkenti az oxidatív stresszt, növeli a szervezet ellenállóképességét és a túlélési esélyeket. A melatonin olyan vegyület, ami kommunikál az immunrendszer és a belső elválasztású mirigyek között, ahol a kétirányú kommunikáció már régóta bizonyított és szükséges a hosszú egészséges élethez, hormonfüggő daganatok kivédéséhez.

Melatonin és elhízás  

A szervezet melatonin szintje és az elhízás közötti kapcsolatot már több mint 20 éve leírták. A melatonin termelődésének csökkenése éjszakai evési vágyat idéz elő, megnöveli a menopauzán átesett nők súlyát és étvágyát, illetve általánosan is befolyásolja a falási rohamokat. A melatonin alacsony szintje növeli az elhízottságot és anyagcserezavarokat idézhet elő, pl. inzulinrezisztenciát. Bővebben»

Mivel a melatonin szintje az életkorral folyamatosan csökken és ez elkezdődik már 30 éves kor körül, majd 40 éves korra a folyamat tovább gyorsul, míg 60 éves korhoz közeledve majdnem meg is szűnik, a melatonin étrendi dúsítása, megfontolandó cselekedet.

Nem tartalmaz: glutént, tejszármazékot, laktózt, hozzáadott cukrot vagy tartósítószert,
mesterséges ízesítőt vagy színezéket és genetikailag módosított összetevőt.

Melatonin, immunrendszer, elhízás és öregedés

Triptofán aminosavból enzimatikus reakcióval kivont, tiszta, vegán melatoninok, csepp, spray és folyamatos felszívódású tabletta formájában.  

  • GLUTÉNMENTES ÉS VEGÁN TERMÉK
  • GMO MENTES
  • MESTERSÉGES TARTÓSÍTÓSZER, SZÍNEZÉK ÉS AROMA MENTES

Összetevők: tömegnövelő szerek (dikalcium-foszfát, mikrokristályos cellulóz, hidroxipropil-metilcellulóz, hidroxipropil-cellulóz), csomósodást gátlók (zsírsavak magnéziumsói, szilícium-dioxid), melatonin.

Adagolási javaslat: Naponta egy alkalommal lefekvéshez közeli időben vegyen be egy tablettát bőséges folyadékkal lenyelve.

Adagok száma a termékben: 90

Hatóanyag a napi adagban

1 tablettában

Melatonin

1 mg

Apró mikrotablettákat tartalmaz, így azt nyelési nehézségekkel küzdők is könnyedén fogyaszthatják.

Figyelmeztetés: Ne lépje túl az ajánlott napi fogyasztási mennyiséget! Hatóanyagokkal szembeni túlérzékenység esetén szedése nem ajánlott. Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot. A termék kisgyermek elől elzárva tartandó. 18 éven aluliaknak, valamint várandós és szoptató kismamáknak, a termék fogyasztása nem ajánlott.

Minőségét megőrzi a doboz alján jelzett hónap végéig (hó/év).

Tárolás: Száraz, hűvös helyen tartandó.

Nettó tömeg: 10,8 g (90 mikrotabletta)

OGYÉI ny.sz: 27406/2021

100%-ban Magyar tulajdonú cég. A termék megvásárlásával magyar munkahelyeket támogat!

FONTOS FIGYELMEZTETÉS

Ne feledd, az étrend-kiegészítők soha nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot! Fontos, hogy panaszaiddal először mindig háziorvosodat vagy a megfelelő szakrendelést keresd fel! Tudd, hogy az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a gyógyszeres kezeléseket, és az oldalon található információk pedig önmagukban nem alkalmasak arra, hogy saját diagnózist állíts fel.


Írj véleményt a termékekről! Te hány csillagot adnál neki?
Csak bejelentkezett felhasználók kommentelhetnek
Bejelentkezés Regisztráció
Somogyi Rita
5/5
Kedves Dömötör Réka!

Az altatókra valóban "jól rá lehet szokni"!

Azonban a melatonin nem egy altató! A melatonin, ahogy az előző válaszomban Gábornak is írtam egy olyan hormon, amit normálisan az emberi test is termel az alvás-ébrenlét ciklus szabályozására (többek között).

Éppen ezért a melatonin támogatja ugyan az elalvást, segít könnyebben elaludni, tulajdonképpen szól az agynak, hogy aludni kellene, de nem kényszeríti rá az emberi szervezetet és nem kapcsolja ki az agyunkat. Nincs semmiféle addiktív hatása.

De a kúra szerű alkalmazás itt is javasolt, ugyanis a melatonint is termeli a szervezetünk, ha sokáig nagy dózisban adagoljuk, akkor egy idő után a szervezet mondhatja azt, hogy jó én nem termelek annyit. Ezért 120 naponként tarts 4 hét szünetet.

Sőt az is elképzelhető, hogy ennél jóval rövidebb idő pl. 4 hét alatt a szervezet a külsőleg adagolt melatonin hatására visszatér a normál alvási ciklushoz és így a melatonin bevitelre sincs többet szükség!

Jó egészséget és egészséges alvást kívánok!
Üdvözlettel:
Somogyi Rita
Dömötör Réka
0/5
vigyázzatok mert az alatatókra jól rá lehet szokni!!!!!
Somogyi Rita
5/5
Kedves Takács Gábor!

1. Több dolgot is el tudok képzelni. Az első, hogy egész egyszerűen Neked nem az alacsony melatonin termelés okozza az alvásproblémákat. Ezt viszonylag könnyen ki lehet deríteni, érdemes felkeresni alvásterapeuta szakembert, aki esetleg labor eredmények alapján konkrétan megállapítja. És ha Neked nem a melatonin a célzott hatóanyag, akkor segít a megfelelő megtalálásában is!
A másik, hogy ha beveszed a melatonint, de utána ugyanúgy ülsz a TV, monitor, telefon stb. előtt. Akkor a fény ugyanúgy akadályozni fogja a melatonin munkáját, akkor is ha pluszban pótoltad.
Harmadik, nem tudom, hogy dohányzol-e? Ha igen akkor este a melatoninnal párhuzamosan ne tedd, ugyanis a dohányzás miatt extra gyorsan bomlik le a melatonin, úgyhogy megette a fene. Tehát este már ne cigizz. Meg ha cigizel akkor mielőbb szokj le! Alvás szempontból egyébként sem szerencsés.

2. Először is a melatonin nem altató! Egy hormon ami segít az alvás-ébrenlét szabályozásában. Adagolásban, úgy gondolom az 1 mg-nak is éppen elégnek kellene lenni, ha nálad ez a probléma kiváltó oka. Egyébként ha szükséges orvosi javaslatra emelhető az adag, ehhez megint csak kivizsgálás/szakorvosi ajánlás szükséges.

3. A melatoninra nem lehet rászokni! Addiktív hatása nincs! Ha melatonin hiány a probléma, ami miatt nem alszol jól, akár hosszabb távon is alkalmazható, kúraidőkben pedig (120nap majd egy hónap szünet) végképp. Ha pedig nem melatonin hiány az ok, akkor tök fölöslegesen használnád hosszabb távon, magasabb dózisban pedig főleg.

4. Próbáld ki az első pontban írtakat. És nagyon fontos lenne tudni és felismerned magadban, hogy mi okozhatja. Alapvetően azt javaslom, próbálj meg időben lefeküdni és korán kelni. Lefekvés előtt legalább egy órával kapcsolj ki minden médiát, nyugodj le és max. valami jó könyvet olvass. Így az elektronikai eszközök fényei nem zavarnak be, le tud higgadni a tudatod is. Meg próbálhatsz este sétálni egy jót. Vagy kipróbálhatsz meditációs technikákat. Jóga is jó!
Próbálkozhatsz gyógynövényes kiegészítőkkel (Lietoson csepp, Citromfű tabletta)
Próbálkozz különböző légzés technikákkal, találsz egy jó párat youtube-on is.
Egyszerűen kezdj el megtanulni kikapcsolni és elaludni. Ezt a szó szoros értelmében értem. Nagyon sokaknak csak meg kell tanulni elaludni.
És persze a rosszul alvóknak nem feltétlenül a gombás velős pacal a legjobb vacsora fehér kenyérrel, ha érted mire gondolok. Próbálj könnyű vacsorákat beiktatni.

Remélem, hogy tudtam segíteni.

Kérlek jelezz vissza, ha történt valami változás.

Üdvözlettel:
Somogyi Rita
Takács Gábor
5/5
Több kérdésem is felmerült lehet hogy Önöktől választ kapok!

1. Többször is próbálkoztam melatoninnal, különféle élethelyzetekben de nem hatott, nem tudtam aludni így sem, nagyon sok barátomnak segített ezért nem értem, hogy nálam mi lehet a gond.

2. eddig adagot emelni nem mertem, mert az altatókra azt írják nem szabad. gondolom melatoninnál is így van ez.

3. próbálkozzak esetleg hosszabb ideig nagyobb dózissal? de ebben az esetben nem okoz hozzászokást?

4. mit tudna javasolni ha a melatonint nem?

Előre is köszönöm a választ, nagy segítség lenne, a rossz alvás már a nappali létre is kihatással van. Takács Gábor
Somogyi Rita
5/5
Kedves ibike!

Nem, ez a fajta Melatonin tabletta lenyelős. Picike mikro tabletták, retard, azaz elnyújtott/folyamatos hatóanyag leadással. Tehát még nyelési nehézséggel küzdőknek is jó alternatíva.

De ha még az ilyen picike tabletták is nehézséget jelentenek, akkor javaslom a Melatonin szájspray vagy a Melatonin csepp alkalmazását. Mind a kettő, nagyon jó ízű is.

Használd őket egészséggel!

Üdvözlettel:
Somogyi Rita
ibike
0/5
Ezt is így szájban kell tartani amíg szétnem olvad?
Dudás Gábor
5/5
És tényleg! Stressz nemalvásra levizsgázott! 3 nap után már valóban kipihenten ébredek!