A kosarad még üres.
Kérdezz-felelünk
Tisztelt Rita! Nekem a megrendeléssel kapcsolatban lenne kérdésem. Mégpedig rendelés közben megszakadt az internetkapcsolatom, de a megrendelés elvileg megtörtént. Miután helyre állt a kapcsolat visszatöltött az oldal és már, mint regisztrált tag vagyok, de azt írta a kosaram üres, viszont nem tudom megtekinteni a korábbi rendelésemet. Illetve a postafiókomra sem érkezett visszaigazoló e-mail. Mi a teendő? Mert a termékekre szükségem lenne, de nem szeretném kétszer is megrendelni. Válaszát előre is köszönöm!
Somogyi Rita válasza:
Kedves Gergely! Ezen a néven nem érkezett be hozzánk rendelés. A rögzített rendelésekre a rendszer automatikus üzenetet küld. Ha más néven adta volna le a rendelését, akkor ilyen üzenetet kellett volna kapnia. A rendelés véglegesítése előtt azt is megjelölheti, ha telefonos visszaigazolást is szeretne kapni.
Egyszóval, ha másik néven adta le a rendelését, akkor nézze meg az e-mail fiókját, ha abban nincs üzenet, akkor a rendelése sikertelen. Ha bizonytalan, akkor kérem, hogy a rendelési nevét megadva írjon az info@anatur.hu e-mail címre, vagy hívja a 06/30-567-9418 számot (H-P: 9-17-ig).
Tisztelettel: Rita