A kosarad még üres.
Kérdezz-felelünk
Tisztelt Biobolt! Egy hete rendeltem Önöktől, de az átutalással valami baj történt.A pénz nem ment át, viszont látom a hűségpontjaimat. Szeretném megkapni a termékeket, de azokat nem látom. Mi lenne a megoldás?Olyan funkció nincs, hogy MEGRENDELT TERMÉKEK. Önöknél a rendelésem tételei megvannak? Olyan jól összeválogattam, nem akarom ismét ezzel az időt tölteni. Üdvözlettel
Somogyi Rita válasza:
Kedves Aradi Józsefné!
Én a beérkezett rendelések között, a megadott e-mail címmel nem találok rendelést. :-(
Írtam egy levelet, amiben kértem Tőled egy telefonszámot, hogy gyorsabban tudjunk egyeztetni.
Továbbá hétfőn reggel az informatikus kolléga is utánanéz a dolognak. :-)
Ígérem gyorsan meg fogjuk oldani!
Köszönettel: Rudolf Rita