Főmenü Termékeink
Kérdezz-felelünk

Tisztelt Biobolt! Egy hete rendeltem Önöktől, de az átutalással valami baj történt.A pénz nem ment át, viszont látom a hűségpontjaimat. Szeretném megkapni a termékeket, de azokat nem látom. Mi lenne a megoldás?Olyan funkció nincs, hogy MEGRENDELT TERMÉKEK. Önöknél a rendelésem tételei megvannak? Olyan jól összeválogattam, nem akarom ismét ezzel az időt tölteni. Üdvözlettel

2016-12-04
Somogyi Rita válasza:

Kedves Aradi Józsefné!

Én a beérkezett rendelések között, a megadott e-mail címmel nem találok rendelést. :-( 
Írtam egy levelet, amiben kértem Tőled egy telefonszámot, hogy gyorsabban tudjunk egyeztetni.
Továbbá hétfőn reggel az informatikus kolléga is utánanéz a dolognak. :-) 
Ígérem gyorsan meg fogjuk oldani!  

Köszönettel: Rudolf Rita