Főmenü Termékeink
Kérdezz-felelünk

Szia Rita! Gamble slimet szedtem vízérre narancsbőrre és minden nap megduzzad estére a bal bokám és egy kicsit a térdem is , de nem múltak el a duzzanatok sem a narancsbőr sem pedig 4 . üveggel iszom. A bokámnál olyan érzés van többször is napközben mintha hideg víz folyna rá. Szedem a Luteina Hepapluszt Gold lecytint Béta solárt valamint Lipo+ Puridrentet iszom.Fogyni sem fogytam .Az után érdeklődök, hogy miért nem hat nálam jó irányba . Még az után szeretnék érdeklődni, hogy van térd cisztám, ami előjött most valószínű nagyobb terhelés igénybevétel miatt. Tudnának -e valamit javasolni rá.Mert nehezen hajlik a térdem és nagyon feszít. Viszont a térd belső részén szerintem az ér fájhat. Van-e rá valami szer ami elmulasztja. Mert azt hallottam , hogy ha le is szivatját akkor is kiújul. Kétrekeszes a ciszta. Ha olyan munkát végzek aminé többet térdelek vagy gugolni kell akkor mindjárt érzem .Várom válaszát!Manyi

2017-07-21
Somogyi Rita válasza:

Kedves Manyi!

Azt kell írjam, hogy a kiváltó okok után kell kutatni. Ha az a bokaduzzanat esetében a térdciszta, akkor azzal kell első körben foglalkozni. Van, amikor nem tehetünk mást, mint a műtét, ebben kizárólag az orvosod hozhat döntést. Nyilván az erőltetés nem segít, és a súlyfelesleg is tovább nehezít a dolgon.

Gyanús az is, hogy nem veszítesz a súlyodból, és a narancsbőrös állapot sem csökken. Itt kérdésként mindig felmerülnek az életmódi változtatások is. Sikerült-e csökkenteni a szénhidrát bevitelt, mennyi folyadékot iszunk, mozgunk-e eleget? Továbbá ki kell derülnie,hogy nem áll-e a háttérben pajzsmirigy betegség, cukorbetegség vagy inzulinrezisztencia, melyek speciális, személyre szóló diétát követelnek meg és a leggyakoribb hátráltató tényezők.  

Összességében tehát nem tehetünk mást, mint feltárjuk a kiváltó okokat és annak megfelelő életmódot és étrend-kiegészítőket alkalmazunk. Kérlek fordulj szakorvosokhoz és keress fel egy orvos-természetgyógyászt, aki személyesen tud veled kontaktba lépni.

Rudolf Rita