Szia! Csak érdeklődnék hogy terveztek-e olyat az oldallal kapcsolatban, hogy Rendeléseim fülecske. Mert jó volna néha megnézni miket is rendeltem, illetve egy rendelés állapotát. A szállítással lenne egy kérdésem és észrevételem. Más szállítási mód létrehozása van-e tervbe, mert kicsit drágának találom a szállítási kötséget. Amikor kapunk e-mailt a várható érkezésről, jó volna ha a futár telefonszáma is benne lenne, ha nem jó az időpont ne keljen az ügyfélszolgálattól kérni teefonszánot, hanem egyből a futárt hívni. Ivett
Kedves Ivett!
Igen, határozottan tervben van egy újabb fejlesztés, melyben szerepelnek észrevételeid is. - amit egyébként nagyon köszönünk, hogy megosztottál Velünk! Ahhoz, hogy minden újítás életbe tudjon lépni - ráadásul olyan színvonalon, aminél alább nem adjuk – még egy kis időre van szükségünk. Hiszen most is az a célunk, hogy Ti, vendégeink maximálisan elégedettek legyetek.
A futárszolgálattal kapcsolatban tett észrevételed is köszönjük. Beszéltünk is már a velük, és azt a választ adták, hogy a hívásokat logisztikailag a központnak kell előbb szűrnie, mert futárjaik igen leterheltek, és ha minden hívás rájuk hárulna, nem tudnák végezni munkájukat, ráadásul nem minden ügyben tudnak eljárni önállóan. Szállítási költségek csökkentése sajnos csak 2018 januárjától érhető el, de az már most is ingyenes 20,000 Ft rendelési összegtől. Bővebben >>>
Továbbra is várjuk szíves észrevételeid.
Üdvözlettel;
Rudolf Rita