Főmenü Termékeink
Kérdezz-felelünk

Szia! A napokban vásároltam 60 darabos Echinaid kapszulát. Felnőtt fiaim fogyasztják. Milyen tüneteket okoz a szedése illetve normális-e az elején, ha hasi görcsöket okoz? Mindketten tejcukor érzékenyek, de úgy láttam nem tartalmaz a termék tejcukrot. Köszönöm a választ! Andrea

2019-10-17
Somogyi Rita válasza:

Kedves Pechár Andrea!

Nem, a hasi görcs egyáltalán nem mellékhatása az Echinacea kivonatnak. Ráadásul a termék vegán, nem tartalmaz tejcukrot, és még glutén mentes is.  

Émelygés vagy bőrpír előfordulhat, ha többet fogyasztunk, mint a javasolt napi adag, vagy ha allergiások vagyunk magára a növényre.

Összességében szerintem a tünet mögött más kiváltó okot kell keresni. A biztonság kedvéért, kérlek, csökkentsétek le a napi adagot 1 kapszulára, melyet étkezés után vegyenek be a fiaid. Ha pedig nem múlik el a görcs, akkor mindenképpen forduljatok orvoshoz, hogy kideríthessük, mi rejlik a háttérben.

Üdvözlettel:
Somogyi Rita