Főmenü Termékeink
Kérdezz-felelünk

Kedves Rita! Volt 2 felfázásom, amiben ecolit találtak. A második tenyésztés negatív. Viszont közben hüvelybe àtment az ecoli. Az antibiotikum kezelés utáni kenet tenyésztés után is benne van az ecoli. Segítséget kérnék melyik termékekkel tudnàm kiírtani. A nőgyógyászom azt mondta szedjek 2 hónapig d mannózt, utána menjek kenet tenyésztére. Egy másik nőgyógyász újra anti biotikumot írna fel. De az anti biotikumtól hasmenésem és hüvelygombám lesz, így nem szívesen szedném újra. Nehezítő tényező, hogy 2 napja kiderült, hogy kisbabát várok. Esetleg tud segíteni mit szedhetek, amivel ki tudom irtani az ecolit? Köszönöm előre is a segítséget!

2020-08-22
Somogyi Rita válasza:

Kedves Mónika!

A felfázások, sőt akár a hólyagfertőzéses esetek hátterében, 90%-ban E.coli baktérium áll. Ez a baktérium kisebbségben él a bélflórádban a hasznos bélbaktériumokkal együtt. Megerősödni és galibát okozni akkor tud, ha a bélflóra egyensúlya felborul, és a hasznos bélbacik veszítenek 85% többségükből.

A D-mannóz E-colli fertőzés esetén rendkívül hatásos különösen, ha azt kúraszerűen fogyasztjuk.

Azonban nem felejtkezhetünk el a bélflóra egészségéről sem.

Ezért a D-mannóz fogyasztása mellett a hasznos bélbaktériumokat is szükséges kolonizálni, sokasítani. Ezt prebiotikus rostokkal lehet, ezért javaslom a Cotifibra bélradír névre hallgató rostos ivókúrával kiegészíteni a D-mannóz-t.

Amivel ezt a kúrát még ki lehet egészíteni, az a szerves tőzegáfonya koncentrátum, ami a hólyag és az egész húgyúti rendszer egészségért felelős, és terhesség alatt is biztonsággal fogyasztható.  Ennek és a többi hatóanyagnak is fokozza a felszívódását a C-vitamin, melyből, ha napi 2000mg mennyiséget fogyasztasz, az hozzájárul védelmi vonalad erősítéséhez is.

Az ajánlott termékekről a kiemelésekre kattintva tudsz tovább olvasni! Minimum 60 napos kúrára kell berendezkedni.

Továbbá, nem felejtkezhetünk el az életmódbeli változtatásokról sem. A diéta első lépéseként hagyd el a tejet, a fehér lisztet, a fehér cukrot és a készételeket. Szerezz be lassan felszívódó, ugyanakkor könnyen emészthető, de tápanyagokban gazdag élelmeket. Ilyen lehet a köles, a hajdina, a barnarizs, a hidegen sajtolt olajok, mint a lenmagolaj, a szőlőmag olaj, vagy az olyan rostanyagok, mint a konjac liszt, és a lenmagliszt. És mivel a stressz gyengíti a védelmi rendszerünket, ezért próbáld meg ellensúlyozni.

Mielőbbi jobbulást kívánok, ha kérdésed merül fel, tedd fel bátran! 

Üdvözlettel:

Somogyi Rita