A kosarad még üres.
Kérdezz-felelünk
Kedves Rita! A rendelés során egy kis akadályba ütköztem.A kosárba már beletettem a termékeket, rákattintok a "tovább a rendeléshez" gombra, majd ezután felugrik egy ablak,hogy a házhozszállítási idő ebben az időszakban megváltozik, rákattintok a "rendben" gombra, de hiába, mert nem enged tovább a rendszer....mi a teendő? Köszönettel:Hodánicsné Rafael Annamária
Somogyi Rita válasza:
Kedves Hodánicsné Rafael Annamária!
Ilyen esetben érdemes megpróbálni, hogy ráfrissítesz az oldalra, számítógépen a Ctrl+F5 billentyűkombinációval, telefonon pedig a frissítés ikonnal.
Természetesen, ha megírod nekem az info@anatur.hu címre a telefonos elérhetőségedet, akkor szívesen felvesszük veled a kapcsolatot és akár egyben a rendelésedet is leadhatod a kollégáimnak.
De ha neked úgy egyszerűbb a „Kapcsolat” fül alatt láthatod az elérhetőségeinket, melyen hétköznap 9-17 óráig tudjuk fogadni a hívásodat.
Ide kattintva a „Kapcsolat” oldalra jutsz. >>>
Üdvözlettel:
Somogyi Rita