Végezd el ezt az egyszerű, gyors tesztet, és máris megtudhatod!

Úgy érzed, mintha ködben élnéd az életed mostanában? Nem számít, hogy mennyire próbálsz koncentrálni, az elméd mégis zavarosnak, homályosnak tűnik? Ebből az egyszerű tesztből gyorsan megtudhatod, hogy téged is érint-e az agyi köd, és ha igen, mutatjuk, mit tehetsz ellene!

Honnan tudhatod, hogy az agyi köd téged is érint?

Töltsd ki az alábbi tesztet, és derítsd ki, téged is érint-e az agyi köd!

Készíts magad mellé egy íróeszközt és egy lapot! Ezekre szükséged lesz a pontozásnál. Az alábbi skála segítségével értékeld a lenti állításokat, annak függvényében, hogy mennyire volt jellemző rád az elmúlt 2 hétben. Minden kérdésnél írd fel a válaszod mellett szereplő számot, mert a végén szükséged lesz rájuk!

0 - Soha, 1 - Ritkán (hetente egyszer vagy ritkábban), 2 - Néha (hetente 2-3 alkalommal), 3 - Gyakran (4-6 alkalommal hetente), 4 - Nagyon gyakran (naponta vagy majdnem naponta)

Ha készen állsz, akkor vágjunk is bele!

1. Mentálisan ködösnek érzem magam, vagy nehezen tudok tisztán gondolkodni.

2. Nehezen emlékszem dolgokra, például részletekre, feladatokra vagy eseményekre.

3. Lassúságot tapasztalok a gondolkodásomban és a kérdésekre való válaszadásban.

4. Nehezen találom meg a megfelelő szót, amikor beszélek vagy írok.

5. Zavarosnak, szervezetlennek vagy feledékenynek érzem a gondolkodásomat.

6. Nehezen tanulok új információkat vagy készségeket.

7. Néha úgy érzem, mintha az agyam kiürülne.

8. Könnyen elveszítem a gondolatmenetemet.

9. Nehezen tudok váltani a feladatok között.

10. Úgy érzem, mintha egy mentális ködben lennék.

11. A gondolkodásom lassúnak vagy tompának tűnik.

12. Nehezen tudok koncentrálni, könnyen elterelődik a figyelmem.

13. Minimális kognitív erőfeszítés után mentálisan fáradtnak érzem magam.

14. Olyan óvatlan hibákat követek el, amelyeket normális esetben nem tennék.

Nézd meg az agyi köd teszt eredményét!

Szuper, a nehezén már túl vagy! Számold össze a válaszokhoz tartozó pontokat, és nézd meg az eredményt!

15 pont alatt  

Habár válaszaid alapján kicsi a valószínűsége az agyi ködnek, mégis voltak olyan tüneteid, ami alapján úgy gondoltad, hogy ki kell töltened a tesztet. Azt javasoljuk, hogy figyelj magadra egy kicsit jobban, és támogasd meg mentális egészségedet mind életmódváltással, mind pedig célzott kiegészítőkkel!

15-30 pont között

Ha a válaszaid alapján ebbe a kategóriába tartozol, akkor vagy már meg is jelentek az agyi köd első tünetei, vagy igen nagy a valószínűsége a kialakulásának. Innen azonban még nagyon könnyen visszaszerezheted az irányítást, például tudatos relaxáló tevékenységekkel, de segítségedre lehetnek a pszichobiotikumok is!

30 pont felett

egyértelmű az agyi köd! Járj utána a kiváltó okoknak, hogy célzottan felléphess ellenük, és mihamarabb kezdj el olyan probiotikumokat fogyasztani, melyek segítik a mentális fókuszáltságot, a jobb memóriát és a koncentrációt!

Oszlasd el az agyi ködöt probiotikumokkal!

A pszichobiotikumok olyan speciális pre- vagy probiotikumok, melyek természetesen és mellékhatások nélkül segíthetnek mentális és szellemi panaszok esetén.

Tudtad? Az agy-bél tengelyen keresztül az agy és a bélmikrobiom folyamatosan kommunikálnak egymással, és közvetlenül befolyásolják egymás működését: amikor a bélmikrobiom egyensúlya megborul, ez hatással van arra, ahogy az agy működik. Ugyanakkor fordítva is igaz, amikor az agy stressz alatt van vagy nem kapja meg az optimális egészségéhez szükséges tápanyagokat, ez befolyásolja a bélmikrobiom egyensúlyát.

A Natur Tanya® Pszichobiotikum Cerebiome® néven szabadalmazott baktériumtörzseket tartalmaz. Ezeket az élőflórákat több mint 1000 kutatásban idézték a mentális egészséggel kapcsolatban.

Tökéletes választás akkor, ha jobb memóriát és koncentrációt, nagyobb mentális fókuszáltságot szeretnénk elérni, és megszabadulnánk a bosszantó feledékenységtől és szétszórtságtól!

Oszlasd el az agyi ködöt, fogyassz probiotikumokat a fókuszhoz!

Oszlasd el az agyi ködöt probiotikumokkal!