Aranysárga lenmag – Sárga lenmag

Az aranysárga lenmag, a mindenki által jól ismert barna lenmaghoz képest, magasabb Omega zsírsav tartalommal, több polifenollal, selymesebb, lágyabb ízzel és erőteljesebb sűrítő képességgel rendelkezik, ami emésztést elősegítő és béltisztító hatását is fokozza. Fogyassz hozzá sok folyadékot!

A lenmag magas rosttartalma is hozzájárul a megfelelő emésztéshez, ugyanakkor testsúlycsökkentő étrendek kiegésztőjeként sem feledkezhetünk meg róla. Cukorbetegek is bátran fogyaszthatják, mivel glikémiás indexe igen alacsony. Számos elengedhetetlen ásványi anyagot tartalmaz, így például: káliumot, foszfort, magnéziumot, kalciumot, ként, vasat, cinket, nátriumot, klórt, mangánt, szilíciumot és rezet.

Esszenciális zsírsavai támogatják a szív és érrendszer egészségét, és serkentik az agyműködést.

Tudtad?
Mikor tesz jót, ha a táplálék rengeteg polifenolt tartalmaz? Mindig - de legfőképp akkor, ha magas a koleszterinszintünk! Ha nálad is ez a baj, vezesd be a táplálkozásodba az aranysárga lenmagot! A polifenolok a zöldségekben, olajos magvakban, gyümölcsökben és diófélékben nagy mennyiségben megtalálható, az antioxidánsok csoportjába tartozó természetes vegyületek, melyek:

➤ védik a szervezetet a magas koleszterinszint okozta bántalmaktól,
➤ megelőzik a magas koleszterin szint kialakulását, 
➤ védenek a szív-és érrendszeri betegségektől.

Ásványi anyagok: kálium, foszfor, magnézium, kalcium, kén, vas, cink, nátrium, klór, mangán, szilícium, réz, fluor, alumínium, nikkel, kobalt, jód, króm. Vitamin: A, B, C, D, E.
Felhasználási javaslat
: Ajánljuk müzlikhez, önmagában, mézzel, joghurthoz, kefírhez, süteményekbe, tejbe, gyümölcslébe…
A könnyebb emészthetőség érdekében ajánlott a lenmagot megőrölni és ilyen formában hozzáadni az ételekhez.
Kiszerelés: 250 g