TÖKMAGLISZT – az igazi fitness-desszert alapanyag!

Ez a 100%-os tökmagliszt hideg sajtolással, héj nélküli olajtök magjaiból készül, adalékanyag- és vegyszermentesen. Tápanyagai vegetáriánusok, diétázók és Paleo étrendet követők kedvencévé teszi.  Finom illattal, és ízzel rendelkezik és nagyon sokoldalú felhasználási lehetőségekkel bír.

Helyettesítsd vele a fehérlisztet, de fogyaszthatod joghurttal, vagy keverheted müzlibe, közvetlenül. TÖKéletes panírozáshoz, fasírtokhoz, levesekbe, főzelékekbe. Készíts kenyeret, cipót, tortillát, zöldséges lepényt, süteményeket, és pogácsát belőle. Tipp: Ha a sütésnél több tojást használsz, akkor nem lesz morzsalékony a tészta!

A Mexikói-öböl térségéből származó tökmagliszt az ősi indián kultúrát csempészi otthonodba.

Alacsony szénhidrát- és zsírtartalma segít megőrizni alakod, magas fehérjetartalma pedig energiával tölt fel. De nézzük csak, mit tartogat még nekünk ez a glutén- és allergénmentes alapanyag!

Komplex ásványi anyag és vitaminforrás!

Számos pozitív tulajdonsága mellett, mint amilyen a rosttartalom, vagy a gyulladáscsökkentő képesség, szuper antioxidánsokkal, vitaminokkal; különösen B-, C-, és E-vitaminnal, 18 aminosavval, Omega-3 és Omega-6 zsírsavakkal, jelentős magnézium és cink mennyiséggel van felvértezve!

TÖKéletes kiegészítő, ha…

  • erősíteni kívánod immunrendszered (cink tartalmának köszönhetően a férfiakra gyakorolt hatása sem elhanyagolható)

  • vashiányban szenvedsz (pl. terhesség ideje alatt)

  • stresszes időszakot élsz meg, mivel magas magnézium tartalma jótékony hatással van az idegrendszerre

  • épp egy hosszantartó betegségből lábalsz ki, vagy keményen edzel a konditeremben hiszen magas protein tartalmának (akár 52%-a az ajánlott napi bevitelnek!) köszönhetően energiával tölt fel

  • érzékeny vagy a mandula- vagy gesztenyelisztre

SZÍNEZD ÚJRA ÉTELEIDET vagy ADJ ÚJ DESIGNT ÉTELEIDNEK!

Zöldes árnyalatú színével, a hagyományos liszttel készült ételeket, süteményeket is könnyen fel tudod dobni, kiváltképp akkor, ha diétád mellett sem szeretnél teljesen lemondani az apró sütikről!

Fasírt, de akár pizzatészta is készülhet belőle – mivel gluténmentes alapanyagról van szó, jól illeszkedik a Paleo-diétákhoz is!

Használd ki a tökmagliszt rendhagyó színét, és süss egy tálca pogácsát, muffint, de ugyanúgy készíthetsz belőle palacsintát vagy akár gyümölcskenyeret is!

Alacsony glikémiás indexének, valamint magas protein tartalmának köszönhetően igazi fitness-desszert alapanyag!

Tökmagos pogácsa recept

- darabonként mindössze 9g Szénhidrát tartalommal!
Hozzávalók

Minden összetevőt keverj össze egy tálban, kivéve a tetejére szánt +1 tojást és a tökmagszemeket, majd dagaszd robotgéppel vagy kézzel meg a tésztát, és nyújtsd 2 cm vastagra.

Vedd elő a pogácsaszaggatód és a kerek formákat helyezd a sütőpapírral bélelt tepsibe.
Pihentesd 15 percig, majd a második tojással kend meg és szórd rá a tökmagszemeket. 180 fokon, 20 perc alatt kész.

Összetevők:100% természetes hidegen sajtolt tökmagliszt
Energiatartalom: 1276 kJ/ 301kcal

Felhasználása: Használható önmagában, vagy más maglisztekkel keverve, sütéshez-főzéshez, sűrítéshez. Panírozásánál, liszt helyett használva, a tökmagliszt nagyon jó ízt ad a húsnak.

Kiszerelés:
500 g

FONTOS FIGYELMEZTETÉS

Ne feledd, az étrend-kiegészítők soha nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot! Fontos, hogy panaszaiddal először mindig háziorvosodat vagy a megfelelő szakrendelést keresd fel! Tudd, hogy az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a gyógyszeres kezeléseket, és az oldalon található információk pedig önmagukban nem alkalmasak arra, hogy saját diagnózist állíts fel.