Megvan az ok, amiért rajtunk marad az úszógumi!

A legújabb kutatások szerint a bélbaktériumok jelentik a titok a fogyásra!

Ha odafigyelsz az étkezésedre, órákat izzadsz az edzőteremben vagy otthon, de még sincs eredménye, akkor itt kell keresned a megoldást.

hasi-elhizas-oka-lapos-has.jpg

Nézzük a tényeket:

A kiálló gyomorfal és a has körtérfogatának növekedése, súlyfeleslegtől függetlenül kapcsolatban áll a vastagbél és a vastagbélben található bélflóra egészségével. 

A hasi elhízás okai

között szerepel a bélflóra hasznos bélbaktériumainak csökkenése, a vastagbél salakanyag mennyiségének növekedése, és a vércukorszint ingadozás.

Mindez nem csak bőr alatti zsírfelgyülemléssel, de a zsigeri zsírok mennyiségének növekedésével is párosul, ami hormonszerű anyagokkal és gyulladási faktorokkal gyűrűzik tovább.

kialoo-hasfal.jpg

Ha bélflóránk nem egészséges, és megnő a rossz baktériumok, gombák és élesztőgombák száma, akkor az, magában és magától is okozhat gyulladást. És már ez az alacsony fokú gyulladás is, idővel hasi elhízást okoz.

Szóval, ha fogyni szeretnél, a beleidnél kell kezdeni! 

És itt a megoldás!

Dúsítsuk szénhidrát csökkentett étrendünket prebiotikus rostanyagokkal!   

A prebiotikumok a jó baktériumok táplálékaiként működnek, és ezzel hozzájárulnak a bélflóra egyensúly megteremtéséhez. Enyhítik a belek gyulladásait, segítenek megkötni a méreganyagokat és kivezetni őket a szervezetből. Eltelítenek és tovább fenntartják a jóllakottság érzetét. Lelassítják a cukor felszívódását a véráramba, ezzel pedig megelőzik a rettegett cukorcsúcsokat és völgyeket, ami zsírraktározással párosul.

A Cotifibra bélradír

napi adagja, nagy mennyiségben, 7000mg/tasak prebiotikus rostanyagot biztosít, ami hozzájárul: 

  • 1. a hasi körtérfogat csökkentéséhez
  • 2. a telítettség érzés növeléséhez
  • 3. a bélflóra hasznos bélbaktériumainak gyarapításához
  • 4. a gyulladások mérsékléséhez
  • 5. az egészséges vércukorszint biztosításához  
cotifibra-belradir-hasi-hizas-hasi-zsir.jpg

Ez a „bélradír”

nagyszerű eszköz a belek tisztítására, az emésztőrendszer rendezéséhez, és bárki számára, aki fogyni szeretne, különösen a hasáról, hiszen a hasi elhízás legfőbb kiváltó okát kezeljük – a beleket.

A siker érdekében fogyaszd kúraszerűen, minimum 60, maxium 120 napig!

Most 4+1 Akcióban!  4-et fizetsz, 5-öt kapsz!

Vásárold meg itt


Van még 2 dolog, amire érdemes odafigyelni!

1.  Találj egy stresszkezelési módszert!

Jó, ha tudod, stressz hatására a mellékvese hormonok megnövelik a szervezet érzékenységét az extra kalóriák tárolására, amik makacs úszógumiként terülnek szét a hasadon és csípődön.

2.jpg

Egy tanulmány szerint a gyakran stresszelő nők nagyobb valószínűséggel rendelkeznek hasi zsírral – még ha a BMI (testtömeg-index) ideálisnak mutatja a testsúlyukat.

Szóval, ha még nem tetted, itt az idő, hogy megtaláld a megfelelő stresszkezelési módszert, ami olyan természetes egyszerűséggel is működhet, mint amire az adaptogén növények képesek. 

Tudj meg többet róluk


2. Egyél friss és teljes értékű élelmiszereket!

Ha előszeretettel fogyasztasz előrecsomagolt, fagyasztott élelmiszereket, van egy rossz hírem: rengeteg rejtett cukrot engedsz a szervezetedbe, amik apránként összeadódva okoznak súlygyarapodást!

3.jpg

Válassz színes, valódi ételeket, hogy változatosabban tudd táplálni a szervezeted és tempót adj az anyagcserédnek! Süss szénhidrátcsökkentett lisztekkel, édesítsd egészséges cukorhelyettesítőkkel, indítsd a napot egy kanál hidegen sajtolt olajjal, vagy rágcsálj bio csírákat a reggelihez.

Gyere és válogass valódi ételek közül

Minél hamarabb teszel rendet belső egyensúlyodban, annál hamarabb zsebelheted be a sikerélményeket.

Adj zöld utat az emésztésednek!