Étvágycsökkentés ON!

Mivel a testsúlycsökkentő diéták sikerét legtöbbször falási rohamok, farkasétvágy és nassolási vágy keresztezi, fontosnak tartottuk, hogy segítséget nyújtsunk abban, hogy szabj gátat ennek! Összegyűjtöttünk Neked néhány étvágycsökkentő - életmódváltó alapszabályt, ami óriási segítségedre lesz sikeres fogyókúrádhoz;

legjobb-etvacsokkento-modszerek.jpg

Íme a 10 ÉTVÁGYCSÖKKENTŐ módszer:

  1. Ha naponta 5-6 alkalommal eszel, de egyszerre nem többet, mint az ökölbe szorított kézfejed, egyenletes vércukorszintről gondoskodsz, ami csökkenti az étvágyat. A napi többszöri étkezés az anyagcserét is kedvezően befolyásolja, mert tehermentesíti az emésztőrendszert, és az emésztésben szerepet vállaló májat.

  2. Ha megemeled a napi folyadékbevitelt, akkor az csökkenti az étvágyad, szebbé varázsolja a kötőszöveted, és serkenti az anyagcseréd, hiszen megnő a salakanyagok kiválasztása.

  3. Napról-napra, szépen lassan csökkentsük a finomított szénhidrátok – fehér cukor és fehér liszt – illetve a tej fogyasztását, melyek inzulincsúcsokat okoznak és nem csak fokozott étvágyat eredményeznek, de nagy mennyiségű zsírlerakodást is, különösen a hason.

  4. A stressz, a kiegyensúlyozatlan lelki állapot szintén fokozott étvágyat okoz egyes embereknél. Ez a „boldogságevés” csökkenthető rendszeres testmozgással, és a stressz egyéb más ellensúlyozásával, mint pl.: a meditáció.

  5. Nagyon sokszor a fokozott étvágy hátterében tápanyag hiány áll. Különösen igaz ez azokra, akik össze-vissza esznek, készételeket fogyasztanak, kerülik a zöldség és gyümölcsfogyasztást. Bizony ilyenkor csökken a szervezet vitamin, ásványi anyag, aminosav, enzim, fehérje és rostszükséglete, melyeket a mindennapi biokémiájához használna fel.

  6. Fogadd meg, hogy minden nap megeszel legalább 1 almát!

  7. Cseréld le a fehér lisztet, teljes kiőrlésűre!

  8. Dobj ki minden magas sótartalmú, egészségtelen nassolnivalót, helyette szerezz be néhány magas Omega3 tartalmú magvat!

  9. Az esti farkaséhséget párolt zöldséggel vagy egy natúr joghurttal csillapítsd!

  10. Kerüld a panírozott, zsíros dolgokat, helyette sok grillezett, párolt terméket fogyassz!

Igazából, ha ezeket mind betartod, akkor már a kezdő lépést megtetted formásabb alakodért. A listát pedig nyugodtan folytasd, alakíts, hogy igazán a sajátod legyen. És ha van kedved, kommentben oszd meg velünk a te saját szabályaidat, tapasztalataidat. Nem vagy egyedül, támogassuk egymást!

Mivel fokozhatod az eredményt?

Bizony, jól olvasod! Az eredményeket fokozhatjuk teljesen természetesen, növényi koncentrátumokkal. És bíztatlak is, hogy vess be segítőket, hiszen egy diéta nagyon sokszor stagnál, vagy éppen a vártnál lassabban hoz eredményeket, és pont ilyenkor szoktuk mindent eldobva feladni a kúrát.

etvagycsokkento-modszer-etvagycsokkentes-fogyokura.jpg

Van azonban egy zöldteából kivont antioxidáns, melyről rövidítve EGCG-néven számos tanulmány jelent meg az utóbbi években. Ezt az antioxidánst, koncentrálva, meglehetősen sokoldalúan használhatjuk fel, a fogyókúrától kezdve a stressz csökkentésén át, a sejtek fiatalításáig. – DE legfőképpen étvágycsökkentőként!

Étvágycsökkentő, zsírégető-
Greenté spray!

Nagy dózisban a Greenté névre hallgató spray tartalmazza ezt a kivonatot, amiből csak étkezések előtt 2 adagot kell a nyelv alá fújni, hogy igazi társad legyen az étvágycsökkentésben. Sőt, a Greenté spray koncentrátum, nem csupán az étvágyad csökkenti, de az anyagcseréd- és a zsírbontásod is felgyorsítja! Nem foglal sok helyet, egyszerű az alkalmazása, így ha a kezdetekben el is csábulnál, Ő bárhol, bármikor kéznél van, és a segítségedre siet. Meglátod, az étvágycsökkentő - életmódváltás nem is olyan nehéz, szóval kezd el még ma. Vagy inkább

Most!

etvagycsokkento-fogyokuras-spray.png

Étvágycsökkentő Greenté spray -
Hozd ki magadból a maximumot!